петък, 5 ноември 2010 г.

Батето - колекция първокласни лафове! 100% смях!

"Писна ми от конгреси! Няма за какво да се събираме пак. Знаете, че когато има конгреси, обикновено ги печеля."

"Най-голямата ми гордост е, че и тази година изтърпях жена си. Това малко ли е? Иначе годината беше добра, в българския футбол навлезе феърплеят, нямаме убит съдия"

"Вапцаров бил плешив и му миришели краката. А Вазов бил селски писател." (Иван Славков коментира изкривяванията при възпитанието на младото поколение в тв предаване)

"Реферите трябва да ги извеждаме с бронтранспортьори. Или да ги вдигаме от игрището с хеликоптери. Нали в крайна сметка трябва да бъдат спасени." (Иван Славков за мерките, които трябва да бъдат взети, за да се опазят съдиите след мач)

"Единственото място, където нещата не куцат, е футболният съюз. Някои футболисти куцат, но не и БФС."

"Много ми е тежка програмата. По БОК, по МОК, по олимпийската, ФИФА, УЕФА - знаете каква е." (Иван Славков обяснява на журналисти защо няма да присъства на бенефиса на Христо Стоичков)

"Полицията ще пази някой по пътя да не духне огънчето." (Иван Славков обяснява ролята на полицейската охрана на щафетата с олимпийския огън по улиците на София)

"Аз съм доволен от всичко в живота си. Включително и от това, че лежах в затвора." (Иван Славков отговаря на въпроса дали е доволен от избора на Христо Стоичков за национален селекционер)

"Беше топло, 20 градуса, и имаше много египтяни." (Иван Славков споделя впечатленията си от столицата на Египет - Кайро)

Хубав мач, имаше бой, много жълти картони - ставаше за цветна телевизия!".
(коментар за финала за купата на България 26/5/2005)

- Ясен ли е вече шампионът на България?
- Не съм много сигурен. Защото виждате, Видима-Раковски напъва много. Защо ме занимавате с такива въпроси...

- По-малко ли бяха уредените мачове през това първенство?
- Аз съм участвал само в три мача в уреждането...Но вие трябва да ги следите тия работи, бе. Какви уредени мачове? Гледайте какъв хубав резултат – 4:4. А? 0:7, 3 на колко беше там.

- Предстои мач на националния отбор в началото на юни срещу Хърватия?
- Да не говорим през ръка.

Ще оценя мненията на Йордан Лечков за футбола, когато той вкара родния си клуб Сливен в Шампионската лига!

"Развалиха Караиванов в дебелариума и затова го уволних. Аз съм го назначил, аз го уволних!"

"Здраво дупе трябва, за да побеждаваш в световния футбол. Групата ни е непредсказуема. Както тръгна.."

Журналистка го запитва: г-н Славков, как ще коментирате новината, че европейската футболна централа ще прехвърли парите за строежа на новата сграда, директно по сметката на строителната фирма, а не по сметката на БФС?

"Еми така е! Да ви кажа честно, по-добре че ще ги преведат по сметката на строителната компания, защото ако ги преведат по наша сметка - НИТО ПАРИ, НИТО СГРАДА!!! ХА-ХА-ХА-ХА!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар