понеделник, 1 ноември 2010 г.

Гара Дембеле - аз съм футболист, Гонзо легенда!

 www.blitz.bg
http://www.zerozerofootball.com/img/jogadores/80/31680_dembele.jpgЗвездата на Левски Гара Дембеле сподели, че не иска да бъде сравняван с Георги Иванов. След загубата с 1:2 от Локомотив (Пловдив) снощи Гонзо каза, че Дембеле го е налегнала звездоманията. Френският нападател обеща, че отново ще започне да бележи, след като в последните мачове по-рядко го прави.

"Ще вкарам още 30 гола този сезон", зарече се Дембеле, който гостува в bTV.

От началото на сезона френският нападател има 14 попадения в "А" група и 7 в Лига Европа.

На въпрос дали е по-добър от шефа си като футболист, тъмнокожият нападател каза - "Гонзо е легенда и всички го знаят, постигнал е много. Не бих се сравнявал с него. Аз съм един играч, който вкарва голове."

"И преди да дойда в Левски бях чувал за ЦСКА и за враждата между двата клуба. Нямам нищо против ЦСКА", каза още Гара Дембеле.

Няма коментари:

Публикуване на коментар